Aż 60 dni na zwrot! Teraz na zwrot zamówienia masz aż 60 dni! Promocja 60 dni na zwrot obowiązuje od 19.03.2020 do odwołania.
REST API ID STRONY : 150test pusty : LP Classic : 1

Rękojmia i reklamacje


RĘKOJMIA

Produkty zakupione na terenie krajów UE za pośrednictwem naszego sklepu, obejmuje bezpłatna rękojmia na okres 24 miesięcy. W okresie ochronnym mamy obowiązek wymienić towar na prawidłowo działający i zgodny z umową lub udzielić konsumentowi nieodpłatnej naprawy.

Gwarancja


ZASADY REKLAMACJI

Ponosimy odpowiedzialność za wady towaru, zgodnie z zasadami odpowiedzialności wskazanymi w przepisach Ustawy z dnia 24 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.), w szczególności art. 556 oraz 556(1) – 556(1) Kodeksu cywilnego.
 
W przypadku stwierdzenia wad towaru, możesz złożyć reklamację w Selsey, przesyłając ją drogą e-mailową na adres poczty elektronicznej: reklamacje@selsey.pl lub pisemnie na adres podany w stopce. 
 
By usprawnić rozpatrzenie reklamacji podaj następujące dane: imię i nazwisko, dokładny adres zamieszkania, nr zamówienia, adres e-mail oraz dokładnie opisz wady towaru i Twoje żądania. Dołącz także kopię dowodu sprzedaży (np. paragonu lub faktury VAT).
 
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni od złożenia stosownej reklamacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 

Przypomnienie hasła

Sprawdź skrzynkę e-mail

Newsletter

Zapisz się do newslettera
i odbierz 50 zł na zakupy!

Dziękujemy!

Nawet nie wiesz, jak bardzo się cieszymy, widząc Cię w gronie naszych subskrybentów. Odwdzięczamy się, wysyłając kod rabatowy na Twój adres e-mail.

Sprawdź wszystkie foldery w swojej skrzynce e-mailowej, aby nie umknęła Ci szansa na zniżkę.